Öğrencilerin zeka gelişimlerine katkıda bulunmak,
İlgili dersleri daha eğlenceli hale getirmek, Öğrencilerin akıl yürütme, hızlı ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme.
Edinilen bilgi ve becerileri gündelik hayata aktarma.
İlgili dersleri daha eğlenceli hale getirmek, Öğrencilerin akıl yürütme, hızlı ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme.
Edinilen bilgi ve becerileri gündelik hayata aktarma.
01-11/10/2019 Projeye ortaklar dahil etme ve proje ortaklarının tanıtılması.
14-22/10/2019 Proje logosu tasarımı ve seçimi.
23-31/10/2019 Projede belirlenen akıl oyunlarının okulumuzun imkanları doğrultusunda tedarik edilmesi.
01-29/11/2019 Oyunların tanıtılması,oyun kurallarının öğretilmesi ve okul içi alıştırma çalışmaları.
02-06/12/2019 Akıl oyunları panosu hazırlama ve yapılan çalışmaları panoda sergileme.
09-27/12/2019 Okul içi Akıl Oyunları turnuvası düzenleme.
01/01/2020-29/02/2020 Okul içi Akıl Oyunları etkinlikleri ve ilçe turnuvalarına hazırlık yapılarak katılım sağlanması.
01-31/03/2020 Okul içi Akıl Oyunları etkinlikleri ve il turnuvalarına hazırlık yapılarak katılım sağlanması.
Etkinlikler sonunda öğretmenlerimizin yaptığı etkinlikleri kendi padletinde paylaşması.
Proje sonunda learning.org uygulaması ile ortak ürün(bulmaca)ortaya koyma
Sene sonuna kadar yapılan faaliyetlerin pano,afiş,el ilanı gibi materyallerle yaygınlaştırma çalışmaları yaparak projenin sonlandırılması.
14-22/10/2019 Proje logosu tasarımı ve seçimi.
23-31/10/2019 Projede belirlenen akıl oyunlarının okulumuzun imkanları doğrultusunda tedarik edilmesi.
01-29/11/2019 Oyunların tanıtılması,oyun kurallarının öğretilmesi ve okul içi alıştırma çalışmaları.
02-06/12/2019 Akıl oyunları panosu hazırlama ve yapılan çalışmaları panoda sergileme.
09-27/12/2019 Okul içi Akıl Oyunları turnuvası düzenleme.
01/01/2020-29/02/2020 Okul içi Akıl Oyunları etkinlikleri ve ilçe turnuvalarına hazırlık yapılarak katılım sağlanması.
01-31/03/2020 Okul içi Akıl Oyunları etkinlikleri ve il turnuvalarına hazırlık yapılarak katılım sağlanması.
Etkinlikler sonunda öğretmenlerimizin yaptığı etkinlikleri kendi padletinde paylaşması.
Proje sonunda learning.org uygulaması ile ortak ürün(bulmaca)ortaya koyma
Sene sonuna kadar yapılan faaliyetlerin pano,afiş,el ilanı gibi materyallerle yaygınlaştırma çalışmaları yaparak projenin sonlandırılması.
Öğrencilerin zeka gelişimlerine katkıda bulunmak,
Öğrencilerin sosyal gelişimine katkıda bulunma,
İlgili dersleri daha eğlenceli hale getirmek, Öğrencilerin akıl yürütme, hızlı ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme. Satranç,reversi, kulami, pentago ve mangala oyunlarını kuralına uygun oynayabilmek.
Öğrenilen bilgi ve becerileri günlük hayata aktarma.
Twinspace oluşturulması.
Blog, facebook, eba haber gibi yaygınlaştırıcı materyaller ortaya koyma.
Etkinlikler sonunda öğretmenlerimizin yaptığı etkinlikleri kendi padletinde paylaşması.
Proje sonunda learning.org uygulaması ile ortak ürün(bulmaca)ortaya koyma
Öğrencilerin sosyal gelişimine katkıda bulunma,
İlgili dersleri daha eğlenceli hale getirmek, Öğrencilerin akıl yürütme, hızlı ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirme. Satranç,reversi, kulami, pentago ve mangala oyunlarını kuralına uygun oynayabilmek.
Öğrenilen bilgi ve becerileri günlük hayata aktarma.
Twinspace oluşturulması.
Blog, facebook, eba haber gibi yaygınlaştırıcı materyaller ortaya koyma.
Etkinlikler sonunda öğretmenlerimizin yaptığı etkinlikleri kendi padletinde paylaşması.
Proje sonunda learning.org uygulaması ile ortak ürün(bulmaca)ortaya koyma
ÇALIŞMALARIMIZ
logo ve afış çalışmalarımiz
son cevrim içi toplantimız ve kalite etiketi sürecini değerlendirme
Proje ortaklarimiz ile birbirimize meydan okuyarak oluşturduğumuz ortak ürünümüz akıl oyunları bulma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder