17 Mayıs 2020 Pazar

CULTERE IS OUR SPACE! Silifke Bilim ve Sanat Merkezi (Hasan DÜZGÜNOĞLU)

Culture is our SPACE !

twinspace-logo

What is "SPACE" of culture ? There is a need for a creative "SPACE" to identify the students' ideas, thoughts, abilities. Let's create these creative "SPACE" in our classrooms.
According to Dr. Gardner, each individual student can combine not one of the eight different capabilities, but some of them same time. Even if a child with a mental defect has poorly developed speech abilities, he can perform a very good drawing or can play a musical instrument.
Let's look at these abilities within the context of SPACE and culture togather.
(As a Silifke Science and Art Center, we'll share the project activities in this page.)

Virtual visit "National Art and Space Museum" and discussion of puple's impression   

The calendar study prepared by our students for our project
Our students work with 3D Augmented Reality programs
 SPACE 4D kullanarak Lunar Rower aracı ile öğrencilerinizi Ay'ın yüzeyinde dolaşması
Ders kazanımları:
F.5.1.2.1. Ay’ın özelliklerini açıklar. a. Ay’ın büyüklüğü belirtilir. b. Ay’ın geometrik şekline değinilir. c. Ay’ın yüzey yapısı hakkında bilgi verilir. ç. Ay’ın atmosferinden bahsedilir. F.5.1.2.2. Ay’da canlıların yaşayabileceğine yönelik ürettiği fikirleri tartışır.
Our students used Space4D and Quiver
Ders müfredatımızın kazanımları kapsamında yaptığımız çalışmalar
F.5.1.2.1. Ay’ın özelliklerini açıklar. a. Ay’ın büyüklüğü belirtilir. b. Ay’ın geometrik şekline değinilir. c. Ay’ın yüzey yapısı hakkında bilgi verilir. ç. Ay’ın atmosferinden bahsedilir. F.5.1.2.2. Ay’da canlıların yaşayabileceğine yönelik ürettiği fikirleri tartışır








Ders Müfredatımızın Kaznımlarına Dönük Yaptığımız Etkinliklerimizden.
SOLARY SİSTEM (GÜNEŞ SİSTEMİ)
F.6.1.1.1. Güneş sistemindeki gezegenleri birbirleri ile karşılaştırır. a. Gezegenlerin temel özelliklerine (karasal, gazsal, iç gezegen, dış gezegen) değinilir. b. Gezegenlerin uyduları olduğundan bahsedilir. c. Gezegenlerin büyüklüklerine uzamsal olarak değinilir. ç. Gezegenlerin Güneş’e olan uzaklık sıralamasına değinilir. d. Meteor, gök taşı, asteroit kavramlarına değinilir. F.6.1.1.2. Güneş sistemindeki gezegenleri, Güneş’e yakınlıklarına göre sıralayarak bir model oluşturur.
Check your knowleage about the Solar System:)
Try to be the best!

3D -Augmented reality astronomic -cultural heritaged painting between puples of participiant 

(Students' work)

Ders kazanımlarımıza dönük öğrencilerimizin yaptığı çalışmalardan
F.7.1.1.1. Uzay teknolojilerini açıklar. a. Yapay uydulara değinilir. b. Türkiye’nin uzaya gönderdiği uydulara ve görevlerine değinilir. F.7.1.1.2. Uzay kirliliğinin nedenlerini ifade ederek bu kirliliğin yol açabileceği olası sonuçları tahmin eder. F.7.1.1.3. Teknoloji ile uzay araştırmaları arasındaki ilişkiyi açıklar. F.7.1.1.4. Teleskobun yapısını ve ne işe yaradığını açıklar.



Öğrencilerimizin Müfredatımızdaki ders kazanımlarına dönük yaptığı çalışmalardan
F.7.4.2.1. Saf maddeleri, element ve bileşik olarak sınıflandırarak örnekler verir. F.7.4.2.2. Periyodik sistemdeki ilk 18 elementin ve yaygın elementlerin (altın, gümüş, bakır, çinko, kurşun, civa, platin, demir ve iyot) isimlerini, sembollerini ve bazı kullanım alanlarını ifade eder.
Letter from our project partners to their Azerbaijani friends.


Project evaluation (Please answer the questions by clicking the link.)
Our letter from Azerbaijan Republic, thanks to Aliya Ahmadova and students.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder