Proje hakkında
YAŞAYAN ŞEHİRLER TARİH, KÜLTÜR; DOĞA, BİLİM VE SANAT ÖĞRETİYOR
Okul dış eğitim ortamlarını(müze, tema park, bilim merkezleri, kütüphaneler ve tiyatrolar) eğitimin parçası haline getirmek, çocuklarda sanat, doğa, bilim, kültür ve geçmiş bilinci oluşturarak sanatsal yetenek ve yaratıcı güçlerini ortaya çıkarmak amacıyla oluşturduğumuz bir projedir. Projemize öğretmenler yaşadıkları şehrin kültürel ve tarihsel değerlerinin sergilendiği müzeleri, eğitici tema parkları, kütüphaneleri, tiyatro ve bilim merkezlerini tespit ederek,projelerine ay ay çalışacağı bir eğitim haritası oluşturarak başlarlar. Öğretmenler proje sürecinde her ay için seçilen eğitim ortamlarını kendi eğitim öğretim programı ile entegre edip ay boyunca o ay için seçilen eğitim ortamına ilişkin etkinlikleri öğrencileriyle çalışırlar. Her ay sonunda çalıştıkları eğitim ortamına gezi düzenleyip o ay ki eğitim ortamına ilişkin yaptıkları çalışmaları edergi, albüm, pano, video slayt gibi etkinlikler twinspace de yayınlanır.
Okul dış eğitim ortamlarını(müze, tema park, bilim merkezleri, kütüphaneler ve tiyatrolar) eğitimin parçası haline getirmek, çocuklarda sanat, doğa, bilim, kültür ve geçmiş bilinci oluşturarak sanatsal yetenek ve yaratıcı güçlerini ortaya çıkarmak amacıyla oluşturduğumuz bir projedir. Projemize öğretmenler yaşadıkları şehrin kültürel ve tarihsel değerlerinin sergilendiği müzeleri, eğitici tema parkları, kütüphaneleri, tiyatro ve bilim merkezlerini tespit ederek,projelerine ay ay çalışacağı bir eğitim haritası oluşturarak başlarlar. Öğretmenler proje sürecinde her ay için seçilen eğitim ortamlarını kendi eğitim öğretim programı ile entegre edip ay boyunca o ay için seçilen eğitim ortamına ilişkin etkinlikleri öğrencileriyle çalışırlar. Her ay sonunda çalıştıkları eğitim ortamına gezi düzenleyip o ay ki eğitim ortamına ilişkin yaptıkları çalışmaları edergi, albüm, pano, video slayt gibi etkinlikler twinspace de yayınlanır.
Okul dış eğitim ortamlarını(müze, tema park, bilim merkezleri, kütüphaneler ve tiyatrolar) eğitimin parçası haline getirmek, çocuklarda sanat, doğa, bilim, kültür ve geçmiş bilinci oluşturarak sanatsal yetenek ve yaratıcı güçlerini ortaya çıkarmak .
Proje başlangıcında ortaklar bir araya gelip çalışma planını oluşturduktan sonra yüz yüze görüşme şansı olan ortaklar on beş günde bir, yüz yüze görüşme şansı olmayan ortaklarla whatsapp ve webinar üzerinden görüşülerek çalışma süreci takip edilecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder